ITeuro, český partner mezinárodní firmy Infor, pořádá v úterý 27. února 2018 seminář „Plánujte a rozvrhujte výrobu efektivně“. Akce se uskuteční od 9.00 do 13.00 v pražské pobočce Inforu, jednoho ze tří největších světových výrobců podnikových systémů ERP. Seminář je určen vrcholovým manažerům, IT specialistům a pracovníkům, kteří se v podnicích věnují plánování a rozvrhování výroby.

Program je zaměřen jak na teoretické předpoklady efektivního plánování a rozvrhování, tak na objektivní překážky, kterým firmy čelí. Součástí bude ukázka možného řešení pomocí softwarových nástrojů Inforu. Zazní i případová studie firmy BORCAD cz (přední evropský vývojář a výrobce sedadel pro osobní vlaky), která popíše vlastní čerstvé zkušenosti z hledání a výběru pokročilého plánování a rozvrhování metodou APS.

 

„Plánování a rozvrhování výroby je nedílně spjato s efektivním fungováním každého výrobního podniku. V praxi ovšem zjišťujeme, že každá firma vidí limity i možnosti této oblasti někde jinde. Seminář by měl objasnit, co všechno lze dnes řešit pomocí softwaru a kdy řešení spočívá především ve změně vnitřních procesů podniku a správné práci s informacemi,“ říká Jiří Pavlík, business konzultant společnosti ITeuro.

Účast na semináři není zpoplatněna. Podmínkou je pouze potvrzená předchozí registrace e-mailem na info@iteuro.cz (jména, společnost, pozice a kontaktní údaje účastníků). Přihlášky budou přijímány do 20. února 2018.

 

Program semináře

8.45–9.00Registrace
9.00–12.00Plánování a rozvrhování výroby, co je vhodné zvážit – limity a možnosti
Účinné softwarové nástroje – živá ukázka procesu plánování a rozvrhování v Infor SyteLine (CloudSuite Industrial) APS
Strategie rozvoje a podpora produktů Infor
Případová studie BORCAD cz – kdy firma skutečně potřebuje pokročilé plánování a rozvrhování výroby a jak vybrat vhodné řešení
12.00–13.00Oběd a prostor pro individuální konzultace

 

Místo konání

Infor (Česká republika) s.r.o.

Budova City Empiria, místnost Prague

Na Strži 1702/65, Praha 4

cookies image
Cookies

Tento web potřebuje váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby vám mimo jiné mohl ukazovat informace týkající se vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na políčko „OK“.
Souhlas můžete odmítnout .

Nastavení cookies

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookies podle Vašich preferencí.

Nezbytné (provozní) cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Jsou odpovědné mimo jiné za působení filtrů a ukládání nastavení soukromí. Nepožadujeme váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatele našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu ke své návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.
Personalizované soubory cookies
Používáme rovněž soubory cookies a další technologie, abychom přizpůsobili náš obchod potřebám a zájmům našich zákazníků a připravili tak pro vás lepší prezentaci. Díky použití personalizovaných souborů cookies se můžeme vyvarovat vysvětlování nežádoucích informací, jako jsou neodpovídající doporučení výrobků nebo neužitečné mimořádné nabídky. Navíc nám používání personalizovaných souborů cookies umožňuje nabízet vám dodatečné funkce, jako například doporučení výrobků přizpůsobených vašim potřebám.
Reklamní cookies
Reklamní cookies používáme my nebo naši partneři, abychom vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na vašich zájmech, takzvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených vašim zájmům.
Souhlas můžete odmítnout .