ITeuro slaví letos kulaté výročí od svého oficiálního založení, v lednu to bylo přesně 15 let. Dovolte nám tedy krátké ohlédnutí za tím, co jsme společně s našimi zákazníky dokázali.

Začali jsme pod křídly společnosti Autel, kdy v roce 1997 se firma rozhodla pro vstup na český trh s ERP systémy. Nešli jsme tehdy cestou vlastního vývoje, kdy v České republice vznikaly ekonomické a informační systémy jako na běžícím páse, odvozené z proprietárního řešení toho či onoho podniku. Vedení společnosti vsadilo na jinou cestu, a to nabídnout produkt, který má reference a dlouholetou historii ve výrobních podnicích, a vybralo řešení SyteLine americké společnosti Symix.

Úplně prvním zákazníkem společnosti, ve skutečnosti to bylo ještě o rok dříve pod hlavičkou Autel IT, byla a dodnes je společnost ZK Design z Velké Polomi. Zde tedy proběhla první implementace informačního systému SyteLine, tehdy ještě ve verzi 4.

Hned v prvním roce naší samostatné existence jsme implementovali modul pokročilého plánování a rozvrhování ve společnosti KBA-Grafitec (tehdy ještě Dobrušské strojírny).

Oficiálně prvním zákazníkem je výrobce kol BIKE FUN International. Tehdy společnost otevírala nový výrobní závod ve Frenštátě pod Radhoštěm a s rozjezdem výroby bylo nutno spustit také informační systémem. Společnými silami jsme to na přelomu roku 2001/2002 zvládli za 5 týdnů.

Dalšími mezníky v implementacích SyteLine byly tyto projekty:

  • Nasazení SyteLine s pokročilým plánováním APS ve vícelokalitním režimu. To bylo ve společnosti GRUND a dle dostupných informací to byla vůbec první implementace v České republice, kde plánováním APS bylo propojeno více společností. V GRUNDu jsme také poprvé nasadili pokročilý Business Intelligence modul pro SyteLine od světového výrobce Cognos.
  • Tiskárna FINIDR v Českém Těšíně – jako první v České republice přešla na verzi SyteLine 7, který byl kompletně řešen na databázové platformě Microsoft SQL Server.
  • Česká Zbrojovka Uherský Brod (2005) – SyteLine je nasazen vedle informačního systému SAP pro oblast řízení výroby a plánování výroby. Součástí implementace je také interface mezi SyteLine a SAP. Česká zbrojovka poměrně rychle po nasazení dosahuje významných úspor díky snížení skladových zásob a rozpracované výroby. Implementace je oceněna společností Infor (pod jejíž křídla SyteLine postupným vývojem došel) jako jedna z nejlepších na světě.
  • ISAN Radiátory (dříve AMTEX) – implementace konfigurátoru výrobků a první nasazení české účetní lokalizace.
  • Nasazení SyteLine ve společnosti Alliance Laundry CE (dříve Primus CE). Jednalo se o naší první implementaci multisite v zahraničí (výroba v ČR, obchod a vedení společnosti v Belgii). Vůbec poprvé na světě je nasazováno v prostředí více lokalit řešení pro konfiguraci výrobků SyteLine Configuration.

Postupně přibývaly projekty implementace u dalších výrobních společností. Každá byla jedinečná a v každé bylo něco unikátního a zajímavého. První nasazení naší vlastní aplikace pro Terminálový sběr dat ve společnosti ISAN Radiátory, realizace automatizovaného sběru dat od strojů (ASD) a propojení se SyteLinem v GRUNDu, další světově oceněná implementace – Krnovské opravny a strojírny, „komorní“ implementace ve společnosti KOVO RYBKA, rozjezd plánování i rozvrhování okamžitě po nájezdu ve společnosti SANBORN a další.

Během prvních let existence se společnost významně rozrostla nejen početně, ale především díky získanému know-how. V roce 2008 jsme se rozhodli pro zavedení standardu Investors in People a získáváme certifikát bronzové úrovně. O tři roky později zavádíme standard řízení kvality dle normy ISO 9001.

Díky spolupráci s výrobními podniky jsme získali know-how nejen pro náš informační systém, ale obecně pro nasazení IS a plánování. Během posledních pěti let tak zákazníkům poskytujeme i další typy služeb, především v oblasti procesního řízení výroby a využití i jiných informačních systémů než SyteLine. Za všechny jmenujme projekty ve společnostech Wikov, ARMATURY Group a další.

Až dosud byli naši zaměstnanci vždy v pozici implementátora. Nicméně loni se některým z nás splnil sen, kdy jsme si na vlastní kůži vyzkoušeli druhou stranu – pozici zákazníka a klíčových uživatelů při zavádění informačního systému. Úspěšně jsme nasadili CRM BlueJet společnosti Compekon.

Závěrem bychom rádi poděkovali všem našim zákazníkům a zaměstnancům za vstřícnost, spolupráci a důvěru, kterou nám věnujete již 15 let. Tyto tři věci totiž považujeme za klíčové pro úspěšné nasazení jakéhokoliv produktu, dodání služby nebo rozvoj firmy.

cookies image
Cookies

This website requires your consent for us to use individual data in order to show you information relevant to your interests, among other things. To give your consent, click the "OK" box.
You can reject all cookies .

Cookies settings

Here you can customize cookies according to your preferences.

Necessary cookies
Technical cookies are necessary for the proper functioning of the website and all the functions it offers. They facilitate, among other things, the effects of filters and the storing of privacy settings. We do not require your consent to the use of technical cookies on our website. For this reason, technical cookies cannot be individually deactivated or activated.
Analytic cookies
Analytical cookies allow us to measure the performance of our website and our advertising campaigns. We use them to determine the number of visits and sources of visits to our website. We process the data collected by means of these cookies in aggregate, without using identifiers that would point to specific users of our website. If you disable the use of analytical cookies in relation to your visit, we lose the ability to analyse the performance and optimise our measures.
Personalized cookies
We also use cookies and other technologies to tailor our store to the needs and interests of our customers so that we can provide you with a better experience. The use of personalised cookies allows us to avoid explaining unwanted information such as irrelevant product recommendations or unhelpful special offers. Moreover, the use of personalised cookies allows us to offer you additional features, such as product recommendations tailored to your needs.
Advertising cookies
Advertising cookies are used by us or our partners to show you relevant content or advertisements both on our site and on third party websites. This allows us to create profiles based on your interests, so-called pseudonymised profiles. From this information, it is generally not possible to identify you directly, as only pseudonymised data is used. If you do not consent, you will not receive content and advertisements tailored to your interests.
You can reject all cookies .